אורתם – סגנונות עיצוב פנים בדרום

אורתם – משרד אדריכלים לעיצוב הבית ועיצוב פנים בדרום. שירותי אדריכלות כוללים ומלאים לעיצוב פנים בדרום ובמרכז. עיצוב הבית בסגנונות שונים כגון: עיצוב פנים בסגנון מודרני, עיצוב סלון קלאסי, עיצוב פנים אתני ועוד.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ אדריכלי ראשונית, לבחינת האפשרויות והסגנונות הניתנים ליישום בעיצוב הבית שלכם. נשמח להעמיד לרשותכם את ניסיוננו רב השנים בתכנון בתים מעוצבים וכן בעיצוב פנים בדרום ובמרכז.

פנו לטלפון – 054-806-0023 או דרך צור קשר. מענה מהיר מובטח

נדגיש כי כל האמור במאמר זה מתייחס הן לבנייה חדשה, של בית או דירה. והן לתוכנית אדריכלית לעיצוב פנים מתוכנן כאשר מדובר בתהליכי שיפוץ גדולים או תהליך חידוש של בית או דירה קיימת.

עיצוב פנים בדרום – סגנונות מנוגדים ומשתלבים

תנופת התפתחות – הזדמנות לצבירת ניסיון בעיצוב הבית

משרד אדריכלים אורתם עוסק בעיצוב פנים בדרום מאז 1993, עת נוסד המשרד על ידי דקלה שלמה צעירי. הפניית משאבים לפיתוח הפריפריה ותהליכי פיתוח ובנייה מואצים, בעקבות גלי העולים, שרבים מהם הופנו לאזור הדרום. העניק לכל משרדי האדריכלים העוסקים בעיצוב פנים בדרום הזדמנות לפגוש את הסגנונות השונים והמגוונים לעיצוב הבית.

תהליכים אלה הביאו לצמיחת שכונות בערים, הרחבות בישובים כפריים ואפילו תהליכי התחדשות עירונית מקומית אשר בהם באו לידי ביטוי, סגנונות עיצוב פנים מגוונים ושונים. חלקם סגנונות חדשים וחלקם סגנונות אתניים, אשר שואבים השראה מארצות המוצא של התושבים הוותיקים.

משרד אדריכלים אורתם, פעיל מאוד מאז הקמתו וצבר ניסיון עשיר ורב, בתחום עיצוב הבית. משרדנו התבסס כנותן שירותי אדריכלות מלאים לכל סוגי הבנייה. המשרד מתמחה בשילוב טכנולוגיות בנייה ועיצוב חדשניות ומודרניות ליצירת מבנים, בתים ודירות אשר מצטיינים בעיצוב פנים בעל מאפיינים ייחודיים אשר מדגישים ומבליטים את היכולת לשלב אלמנטים וטכנולוגיות חדשניות ליצירת עיצוב פנים בסגנון אתני שמרני אך עם כל החדשנות הזמינה כיום למי שעוסק בעיצוב פנים בדרום ובכלל.

אנו משלבים בין טכנולוגיות בנייה מתקדמות ומודרניות (בנייה ירוקה ואלמנטים בבניה בר-קיימא) גם כאשר סגנון עיצוב הפנים או החוץ הם בסגנון אתני מסורתי או קלאסי.

דוגמאות לבתים מעוצבים – שילוב סגנונות בעיצוב פנים בדרום

עיצוב פנים בסגנון מודרני

תכנון בתים מעוצבים מודרניים תוך שילוב אלמנטים אשר מבטאים באופן מובהק גם את סגנון התכנון והבנייה וגם את הטכנולוגיות בהם משתמשים ליישום ועיצוב הבית מבחוץ ומבפנים מאפשר לנו להגיע לעיצוב פנים בסגנון מודרני בהתאם לבחירת הלקוח. אנו במשרד אדריכלים אורתם משלבים פעמים רבות בין מראה שמרני ולעיתים אותנטי של המבנה. למשל יצירת קשתות, תוספות קיר אבן ביחד עם עיצוב הבית כולו בסגנון שאינו מודרני, אך עם זאת, שילוב של עיצוב פנים בסגנון מודרני של הסלון, מטבח וחדרי המגורים.

במקרים רבים היופי וההפתעה מצויים בניגוד הבולט שבין העיצוב הארכיטקטוני החיצוני השמרני אותנטי, ועיצוב פנים בסגנון מודרני שבו משלבים אלמנטים ייחודיים, המאפיינים סגנונות עיצוב פנים עכשוויים.

עיצוב סלון קלאסי כחלק בעיצוב פנים בדרום

כפי שצוין בתחילה משרד אורתם מספק תכנון וליווי אדריכלי וארכיטקטוני מלא, משלב התכנון הראשוני ועד לשלב האכלוס לכל סוגי הבנייה וכן התמחות מיוחדת בעיצוב דירות יוקרה ועיצוב בתי יוקרה כולל תהליכי שיפוץ יסודיים של בתים ודירות קיימות.

לקוחות רבים מבקשים מאיתנו להכין עבורם עיצוב סלון קלאסי לבית קיים. בית אשר דייריו החליטו לעשות בו שדרוג, לשפצו. לעתים הבית או הדירה נשארים במצבם ורק הסלון מקבל דגש וחידוש. לא תמיד הדיירים מעדיפים סלון מודרני. במקרים רבים אנו מתבקשים להכין עבורם תוכנית לעיצוב סלון קלאסי אשר כולל אלמנטים אשר משקפים סגנון זה. יצויין שכיום מקובל לבצע עיצוב סלון קלאסי ולשלב את בתוכנית את פינת האוכל של הבית, כחלק בלתי נפרד מהסלון.

לגלריית עיצוב פנים

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית, לבחינת האפשרויות והסגנונות הניתנים ליישום בעיצוב הבית שלכם. נשמח להעמיד לרשותכם את ניסיוננו רב השנים בתכנון בתים מעוצבים וכן בעיצוב פנים בדרום ובמרכז.
פנו לטלפון – 054-806-0023 או דרך צור קשר. מענה מהיר מובטח.