אורתם משרד אדריכלים בדרום הינו משרד אדריכלים בוטיק יוקרתי המתמחה בבנייה פרטית, וישמח להעמיד לרשותכם את ניסיונו העשיר בתחום.

אם גם אתם רוצים תוצאות מיטביות בבית חלומותיכם התקשרו עכשיו 054-806-0023, ומאוד נשמח לעמוד לרשותכם.

העשור וחצי האחרונים הביאו איתם קידמה טכנולוגית שהגבירה את המודעות לשכירת שירות אדריכל בנייה פרטית. צרכים שהיו פעם בגדר המותרות, הפכו היום לסטנדרט, כאשר מבחר האפשריות של שילוב אלמנטים שונים בבית התעצם בצורה משמעותית. החישוב המורכב של שילוב כלל האלמנטים בתוך הבית, בתוספת החדשנות בתחום העיצוב שהתפתחה משמעותית, מאלצים כיום הרבה משפחות המעוניינים בבנייה פרטית לשכור את שירותיו של אדריכל המתמחה בתחום.

אדריכל בנייה פרטית טוב הוא כזה אשר ידע לתכנן את הבנייה שתהיה בנייה מודרנית וכפרית באותה רמה גבוהה, מבלי להזניח אף אחד מהם, ולהתנהל בצורה אובייקטיבית מול דרישת הלקוח חרף העדפות אישיות פרטיות, אך תוך מתן טיפים, ונקודות למחשבה.

אדריכל בנייה פרטית כפרית

אדריכל בנייה פרטית מודרנית יתכנן עבורכם בתים המשלבים מוטיבים מודרניים כגון בתים בעלי גגות שטוחים, שימוש בצבעים מתכתיים (בעיקר גווני אפור) לטיח החיצוני של הבית, ויקפיד על מראה נקי ומוקפד לכל אורך התכנון. סגנון בנייה מודרני זה מתאים לאקלים בארץ, שהינו אקלים ים תיכוני, כאשר ניתן לראיה להביא את דוגמת הבניה המסורתית במזרח התיכון.

תכנון חלונות על ידי אדריכל בנייה פרטית

בתקופה המודרנית של ימנו, נין לומר כי הקו התכנוני של החלונות השתנה. כיום, החלונות הפכו גדולים יותר ומשמעותיים יותר בקו התכנוני, מתוך הבנה שחלונות גדולים תורמים בצורה חיובית לבית בכך שהן תורמות לזרימת ותחלופה של אוויר טובה יותר, הבריאה לדיירי הבית, ולקירות הבית, וגם מקנה אור שמש טבעי גדול יותר אל תוך הבית, ובכך הופכת את הבית למואר יותר. הגדילו אדריכלי בנייה פרטית לעשות, ולתכנן בתים המשלבים אלמנט קיר זכוכית המציג חזית שלמה של קיר מסך שמבעדו נשקף נוף מהמם, ואור שמש בריא. השימוש ב"חלונות בלגיים" נעשה רווח יותר בתכנון המודרני, והם נהיו חלק חשוב בתכנון החלל ובעיצוב הבית.

אדריכל בנייה פרטית כפרית

למרות הקו המודרני הנפוץ, באקלימים מסוימים, ובסביבה מתאימה, אנו מציעים ללכת על הקו הכפרי. אדריכל בנייה פרטית כפרית מבית אור-תם משרד אדריכלים, יעניק לכם עוד בשלב התכנון את האופציה לשילוב אלמנטים כפריים שונים כגון דקים מסביב לבית, שילוב קירות אבן, ועיצוב פנים כפרי, שיעניקו לבית את הרכות והחמימות, ולהשתלבותו המושלמת בסביבתו.

לצפייה בגלריית תמונות בנייה בסגנון מודרני
לצפייה בגלריית תמונות עיצוב מודרני
לצפייה בגלריית תמונות בנייה בסגנון כפרי
לצפייה בגלריית תמונות עיצוב כפרי

אדריכל בנייה פרטית מבית אור-תם משרד אדריכלות יספק עבורכם שירות מקצה לקצה בדרך אל הגשמת בית חלומותיכם.
לפרטים נוספים פנה אלינו עוד היום, לקביעת פגישת היכרות התקשרו 054-806-0023 או השאירו פרטיכם דרך צור קשר המובנה באתר.

אורתם משרד אדריכלים – בשביל הבית שלך.