עיצוב כפרי הינו סגנון עיצוב המבוסס על אלמנטים מהטבע כגון עץ טבעי, וכמה שפחות מסתמך על אלמנטים מלאכותיים ומעובדים.

ישנם הרואים בעיצוב הכפרי כסוג של התחברות לטבע מחדש, ושגם מקנה תחושת רטרו נעימה של פעם.

אם הנכם חובבים את סגנון העיצוב הכפרי, תשמחו בוודאי לשמוע שאורתם משרד אדריכלות בדרום מתמחה בתכנון ועיצוב בתים בסגנון כפרי אותנטי.

לפרטים נוספים ולהזמנת שירותי עיצוב פנים כפרי התקשרו 054-806-0023, ונשמח לעמוד לשירותכם.

סגנון עיצוב כפרי מעולם לא עבר מהאופנה. לפעמים הוא רצוי פחות, ולפעמים הוא רצוי מאוד, אך תמיד הוא שם. הדב המאוד מושך אנשים לרצות בעיצוב כפרי הוא האותנטיות שהוא משדר. המראה ה"עצי" מאוד קוסם, מושך ומקנה תחושה של רעננות מסוימת. לעיתים ניתן אפילו להריח ניחוחות עץ המוסיפים למוטיב האווירה, ובכך אף תורמים תחושה חיובית כללית עוצמתית יותר.

אלמנטים של עיצוב כפרי

אין חוק מוגדר ומוסדר שעל פיו מתבסס העיצוב הכפרי, אך ישנם כמה כללי יסוד המקנים לעיצוב הכפרי את אישיותו.

למשל כשאנו אומרים בית בסגנון כפרי, אנו מדמיינים בית קטן עם גג אדום. ואכן הבניה הכפרית מתאפיינת בבתים עם גגות רעפים. 

אלמנטים נוספים של עיצוב כפרי הינם השימוש בחומרים כגון אבן, עץ, צבעים חמים ועוד שכולם מתחברים אל חומרי וצבעי הטבע. למשל, בעוד שמטבח מודרני יהיה בעלי מראה נקי ומוקפד, כמעט בסגנון הייטקי, מטבח כפרי המבטא את הסגנון הכפרי יהיה בעל מראה יותר אותנטי וחי כגון עיטורים מיוחדים על דלתות העץ, ושכבצ צבע לא מבריקה, וקצת פחות חלקה עם נטייה למחוספסת קמעה.

אורתם משרד אדריכלות בדרום מתמחה בתכנון בית בעיצוב כפרי, ויבצע התאמה מלאה של החללים הפנימים למראה החיצוני הכללי של הבית, תוך שילוב אלמנטים מן הטבע הקשורים בחומרים, צבעים וגימור מתאים, שכולם גם יחד יסתכמו יחדיו לעיצוב הכפרי המושלם.

התכנון שלנו ייתן לך את הפתרון הנכון והיעיל ביותר, העונה על כל דרישותיכם וחלומותיכם, כלקוחות חובבים מושבעים של העיצוב הכפרי.

"נתפור לך את הבית בהתאם למידות שלך"
גלריית תמונות "בניה כפרית"

לפרטים נוספים פנה אלינו, אורתם משרד אדריכלים – בשביל הבית שלך.
לקביעת פגישת היכרות בטלפון 054-806-0023 או דרך צור קשר.