אורתם משרד אדריכלים בדרום מתמחים בתכנון ועיצוב צימרים ובעלי ניסיון רב בתחום

אם אתם בעלי משק ואתם חושבים על הכנסה נוספת על ידי הקמת צימרים אצלכם במשק, נשמח ללוות אתכם בתכנון ועיצוב הצימרים.

לפרטים נוספים, ולתיאום פגישה ראשונית לא מחייבת, צרו איתנו קשר בטלפון 054-806-0023, ונשמח להציג בפניכם את סל שירותי האדריכלות הכולל במסגרתו תכנון צימרים ועיצוב צימרים במשק שלכם.

תכנון צימרים

אם הנכם בעלי משק במושב או בהתיישבות, זה רק טבעי לנצל בצורה מקסימלית את השטח העצום העומד לרשותכם, ולהפיק ממנו רווח נאה, והכנסה נוספת על ידי בניית צימרים בשטחכם.

משרדנו הינו בעל ניסיון עשיר במלאכת תכנון צימרים, ועוסק בכך כבר שנים רבות. הותק שלנו מקנה לנו מיומנות בנושא, והאצת ההליכים הביורוקרטיים, והטכניים הכרוכים במלאכת תכנון צימרים.

גודל וכמות הצימרים המקסימליים משתנה מישוב למשנהו, ונקבע על פי התב"ע של היישוב הספציפי.

משרדנו יספק עבורכם שירותי אדריכלות הכוללים תכנון אדריכלי מפורט, הגשות, ליווי מלא של הבנייה ועוד.

יתר על כן, אנו עובדים עם מספר קבלנים עם שיטות בנייה שונות, כך שקיימת גמישות בבחירת אופי ושיטת הבנייה אותה אתם מעוניינים ליישם. אנו נוכל לבצע עבורכם תכנון צימרים בבנייה קלה, או בבנייה קונבנציונאלית, עם גג רעפים או גג שטוח ועוד.

תכנון ועיצוב צימרים

קיימות אינספור אפשרויות עיצוביות של תכנון ועיצוב צימרים. ברוב הצימרים יש פופולריות רבה לניצול חלל הגג לשינה או בשפה המקצועית יצירת גלריה.

הגלריה הינה סוג של עליית גג, שם ניתן להציב מיטת שינה.

היתרון הגדול בגלריה הינו שהוא מקנה שטח גדול יותר, ומרחב תמרון רחב יותר בקומת הכניסה עבור שאר הדברים האחרים כגון מקום רחב יותר לאזור ישיבה, פינת אוכל, מטבח גדול יותר, וחלל כללי מרווח.

אנו מבצעים תכנון ועיצוב צימרים מגוון רחב של סגנונות עיצוב, החל מהסגנון הכפרי המתאפיין בצימרים בקתות עץ בעל גגות רעפים, וכלה בסגנון מודרני, סגנון משולב, וסגנונות מיוחדים שונים בהתאמה אישית לאופי, תרבות, ורצון הלקוחות. עסקנו בתכנון ועיצוב צימרים מכל הסוגים, ואם תרצו לתאם פגישה, נשמח להציג בפניכם את תיק העבודות שלנו.

לתיאום פגישה ראשונית לא מחייבת לצורך תכנון צימרים, עיצוב צימרים, אנא צרו אתנו קשר בטלפון 

054-806-0023 או השאירו פרטיכם בדף צור קשר המובנה באתר. מענה מהיר מובטח.