עצ-בעות הנדימן נגרות לביצוע כל תיקוני הנגרות

הנדימן – תיקוני נגרות, עצ-בעות שירותי הנדימן ותיקוני נגרות לבית, למשרד, למוסדות חינוך ומבני ציבור. 

מתמחים בתיקוני נגרות וכן, תכנון, ייצור והתאמה של מפרטי נגרות ייחודיים חדשים או תיקון של אלמנטים קיימים והתאמתם לשימוש על פי דרישות הלקוח.

לשירותי הנדימן נגרות צרו קשר עם עצ-בעות ההנדימן שלכם לכל תיקוני הנגרות.

סוגים של תיקוני נגרות המבוצעים על ידי הנדימן לבית ולמשרד

הנדימן לבית עצ-בעות לשירות תיקון, התקנה וטיפול בכל מפרטי העץ המצויים בבית וסביבתו. אנו בעלי ניסיון רב בכל התחום של תיקוני נגרות. החל בתיקון שער וגדר עץ.

תיקון וטיפול בדק ומדרגות עץ בכניסה ובחצר הבית. טיפול ותיקון ריהוט גן עשוי עץ. תיקון ארונות מטבח כולל התאמה והתקנה של פריטי פרזול חדישים במטבחים קיימים. יצירת פריטי ריהוט ייחודיים להתאמה ושילוב בריהוט קיים (מדפים, ספסלי כניסה, ספסלי אחסנה ועוד).

תיקוני נגרות בסביבת הבית המבוצעים עלי די הנדימן נגרות

בשנים האחרונות מקובלת מאוד, הקמת דקים מעץ בחצרות של בתים, כניסה למבני מגורים, מבנים ציבוריים וגם במוסדות חינוך. הנדימן נגרות עצ-בעות מתמחה בחידוש דקים כולל החלפת לוחות בודדים במקרי הצורך. לאחר הטיפול שאנו מעניקים לעץ ניתן להבחין בשינוי משמעותי במראה הדק והיתרון החשוב הוא תרומה לשימורו של העץ ושיפור עמידתו בפגעי מזג האוויר והמשך השימוש בו לאורך שנים.

אם קיימת גדר או שער מעץ אנו מתמחים בטיפול גם בתחום זה. לעתים אף נדרש הנדימן נגרות להחליף בשער הקיים את מנגנון הנעילה או אפילו להחליף את כל השער בשער עם מסגרת המתכת. הנדימן עצ-בעות בעל ניסיון גם בחיזוק או החלפת שער בגדר עץ במידת הצורך.

ריהוט גן מעץ נפוץ מאוד והתופעה הרווחת היא שהכיסאות והשולחן העשויים עץ מתקלקלים ואפילו נשברים כתוצאה משימוש ובלאי ממזג האוויר. הנדימן תיקוני נגרות יעניק לריהוט הגן שלכם מראה חדש ויאפשר לכם להמשיך ולהשתמש בו לאחר התיקון.

התחומים בהם אנו מתמחים בתיקוני נגרות בתוך הבית

בכניסה לבית או בכל מקום בו יש צורך בתוספת של ספסל לנעילת נעליים או ספסל המתנה בכניסה למשרד או קליניקה אנו נתכנן וניצר ספסל ייחודי שישתלב בריהוט הקיים או יוצב באופן עצמאי. הספסל יכול גם להיות משולב כאמצעי לאחסון נעלים.

תיקוני נגרות במטבח – הנדימן עצ-בעות יחליף עבורכם ציר דלת שנעקר מקומו, יטפל ויחליף מסילות של מגירות ויחזיר אותן לשימוש תקין. במידת הצורך ניתן להוסיף מדפים או למקם מחדש מדפים לפי הצורך. 

ניתן לשלב פירזול חדיש במטבח קיים כגון החלפת קרוסלה ביחידת פינה תחתונה במטבח ובמקומה התקנת מאג'יק קורנר שמייעלת ומאפשרת שימוש נוח בפינה. כמובן שניתן להזמין גם תוספות לארונות האחסון לשילוב בארונות הקיימים או כיחידה נפרדת.

בחדרי המגורים או במשרד ניתן לבצע תיקוני נגרות דומים לתיקוני הארונות במטבח וכמובן להוסיף מגירות לארונות. לתכנן ולהוסיף על פי השימוש בחלל החדר ארונית מדפים תלויה או עומדת בצורות שונות וליצור פינות שירות לחדרי המתנה או חדרי מעבר בבית הנדימן עצ-בעות מציע לכם גם אפשרות להחליף מנגנוני סגירה, ידיות ומנעולים וכו'.

עצ-בעות שירותי הנדימן ותיקוני נגרות לבית, למשרד, למוסדות חינוך ומבני ציבור. מתמחים בתיקוני נגרות וכן, תכנון, ייצור והתאמה של מפרטי נגרות ייחודיים חדשים או תיקון של אלמנטים קיימים והתאמתם לשימוש על פי דרישות הלקוח. לשירותי הנדימן נגרות צרו קשר עם עצ-בעות ההנדימן שלכם לכל תיקוני הנגרות.

התחילו את הפרויקט הבא שלכם עם אורתם

קבעו פגישה ראשון ללא התחייבות